عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزار حسابداری و آدرس hnoviniha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 87
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 117
:: بازدید ماه : 383
:: بازدید سال : 777
:: بازدید کلی : 3181

RSS

Powered By
loxblog.Com

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری نوین پلاس
دو شنبه 11 مرداد 1400 ساعت 12:8 | بازدید : 182 | نوشته ‌شده به دست المیرا ممحمدی | ( نظرات )

نرم افزار حسابداری نوین پلاس، نرم افزاری با قابلیت‌‌های بسیار بالا و مناسب برای کلیه کسب وکار‌ها علی‌الخصوص مشاغل بزرگ، اعم از کارگاه‌‌های تولیدی، کارخانجات صنعتی، شرکت‌‌های پیمانکاری، کسب وکار‌های خدماتی، شرکت‌‌های پخش، بازرگانی و ارزی‌ می‌باشد. نسخه هوشمند نوین پلاس به عنوان یکی از محصولات جامع و پرطرفدار هوشمند نوین، دارای امکاناتی بسیار کاربردی، ساده و متنوع، برای انجام امور مالی و حسابداری در نظر گرفته شده است که در بستر تحت وب نیز قابل استفاده برای کاربران می‌باشد. نرم افزار حسابداری تحت وب هوشمند نوین این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا در هر زمان و هر در مکانی که نیاز به استفاده از سیستم حسابداری دارید، به راحتی بتوانید عملکرد مالی خود را در سیستم حسابداری شخصی خود به انجام برسانید.

نرم افزار حسابداری نوین پلاس

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب با کسب وکارتان، در میان تعدد زیاد سیستم‌های حسابداری موجود در بازار، دچار سردرگمی شده باشید. اینکه با توجه به امکانات و ویژگی‌‌های مختلف نرم افزارها، سیستمی مطابق با نیازمندی‌‌های حوزه کاری خود پیدا کنید بسیار سخت اما پراهمیت است. سیستم‌‌های حسابداری پیشرفته‌ می‌توانند جز به جز عملکرد شما را ثبت، بررسی و طبقه‌بندی کنند. قابلیت‌هایی چون ثبت فاکتور‌‌های خرید و فروش، امکان گزارش‌سازی بر اساس نیاز کاربر، ثبت اسناد حسابداری، اعلان زمان چک‌ها و صورتحساب‌ها و … در کنار کاربری آسان و ساده، تنها برطرف کننده نیاز‌های پایه اما مهم و اثرگذار برای حسابداران سازمان‌ها هستند. اما قابلیت‌‌های ما تنها به این ویژگی‌‌های کلی که در تمامی نرم افزاها موجود است، ختم نمی‌شود. نرم افزار حسابداری نوین پلاس به عنوان یک ابزار قدرتمند مالی، هرآنچه یک حسابدار به آن نیاز دارد را برایتان فراهم می‌کند.

امکانات ویژه نوین پلاس برای حسابداری شرکت‌‌های پخش

از دیگر دسته‌بندی‌های نرم افزار پلاس هوشمند نوین، می‌توان به سیستم حسابداری پخش اشاره نمود. نرم افزار حسابداری هوشمند نوین در نسخه پلاس با افتخار توانسته تمام نیازمندی‌های مجموعه‌هایی که در حوزه پخش و پخش مویرگی فعالیت می‌کنند را پوشش دهد. امکانات ویژه ویزیتوری و پخش، شامل مواردی هستند ک در ادامه به آن می‌پردازیم.

  • تسویه‌های فاکتور به فاکتور هر ویزیتور
  • امکان درج تاریخ جدید برای محاسبه ویزیتوری به صورت‌های مختلف بدون در نظر گرفتن تاریخ‌های گذشته
  • امکان انتخاب محاسبه درصد ویزیتوری بین دو گزینه محاسبه از درصد فروش و یا درصد سود
  • امکان محاسبه درصد ویزیتوری از همه کالاها یا کالا‌های مورد نظر
  • امکان محاسبه درصد ویزیتوری در بازه تعدادی و یا مبلغ مشخص
  • محاسبه درصد ویزیتوری با امکان فیلتر کردن فاکتور‌های تسویه شده و فاکتور‌های تسویه نشده و یا فیلترهایی همچون تاریخ، شماره سند، کدتفکیک و شخص ویزیتور
  • ارائه گزارشات سرجمع ویزیتورها، عملکرد ویزیتور، مقایسه فروش ویزیتورها، کالای کم‌فروش و پرفروش
  • امکان پرداخت درصد ویزیتوری به ویزیتور بر اساس فاکتور‌های تسویه شده
  • تعیین سقف تخفیف برای هر ویزیتور به ازای هر فاکتور یک کالا یا چند کالا
  • امکان مشاهده تاریخچه درصد‌های ویزیتوری برای هر ویزیتور و …

نرم افزار حسابداری پخش هوشمند نوین به نسبت نرم افزار حسابداری پخش مویرگی جامع‌تر بوده و قابلیت‌های بیشتری را در‌ بر‌می‌گیرد چرا که این نسخه کامل‌ترین و جامع‌ترین نرم افزار هوشمند نوین است.

در نوین پلاس امکانات ویژه‌ای را برایتان در نظر گرفته ایم!

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین پلاس، در بخش حسابداری تولیدی و صنعتی، گام بزرگی را در راه پاسخگویی به نیاز مدیران مالی در خطوط تولید برداشته است و سعی نموده با تحلیل بازار، امکانات ویژه‌ای و منحصر به فردی به کاربران ارائه دهد. دسته‌بندی انبارها، کالاها، اشخاص، ثبت اسناد با قالب دلخواه و پیش بینی بهای تمام شده محصول از امکانات این نرم افزار می‌باشد. در بسته حسابداری بازرگانی و حسابداری ارزی نیز نوین پلاس، امکاناتی چون ثبت چند ارز هم زمان در یک سند (چند ارزی)، امکان استفاده از چند زبان در یک دفتر بدون نیاز به خروج از آن، ثبت بهای ارزی، ثبت سند تسعیر نرخ ارز، ثبت سفارشات خرید و فروش و اعتبارات اسنادی و … را به صورت تخصصی و حرفه‌ای برایتان فراهم آورده است.

نوین پلاس و مزایای آن برای شرکت‌های پیمانکاری

بسته حسابداری پیمانکاری هوشمندنوین پلاس، با ارائه گزارشات کارفرما و پیمانکار، یکی از نرم افزار‌های جامع هوشمند در حوزه پیمانکاری است. در این دسته امکاناتی همچون امکان ثبت سند صورت وضعیت، صورت هزینه و تسویه حساب پیمانکار، ارائه گزارشات بیمه مسئولیت مدنی، گزارش درصد پیشرفت پروژه، گزارش ضمانت‌نامه‌ها، گزارش قرارداد‌های سررسید شده وجود دارد. در ادامه، به معرفی دیگر امکانات نرم افزار جامع حسابداری هوشمند نوین پلاس می‌پردازیم.

امکانات کلی نرم افزار حسابداری نوین پلاس

امکانات کلی نرم افزار حسابداری نوین پلاس

– تعریف و تنظیم انواع فرآیند‌های عملیاتی در زیر سیستم‌های مختلف خزانه داری، انبار، خرید و فروش و غیره، با توجه به نیاز هر شرکت و سازمان

– بسته‌های هوشمند تولیدی، صنعتی، بازرگانی‌، پخش مویرگی، پیمانکاری

– تعریف کدینگ در لایه‌های مختلف درختی تا n سطح به دلخواه کاربران

– تعریف کدینگ حسابداری از اولین لایه توسط کاربر

– استفاده از 5 سطح تفضیلی شناور که فعال یا غیرفعال بودن هرکدام از این تفضیلی‌‌ها با نظر کاربر انجام می‌گردد

– دسته بندی کردن تفضیلی‌‌ها در کلیه گرو‌های تفضیلی شناور

– ورود اطلاعات و همچنین مشاهده اطلاعات بصورت همزمان روی چند فرم توسط یک کاربر

– ورود اطلاعات در تمامی فرم‌های سیستم بصورت چند ارزی

– تغییر زبان هر فرم بصورت لحظه‌ای و مستقل، بدون نیاز به تغییر زبان کلی برنامه

– نمایش دفترچه راهنما به تفکیک هر فرم با استفاده از ابزار تعبیه شده در فرم‌ها

– مشاهده لیست هر فرآیند در هر سیستم بصورت مجزا

– تنظیم عوامل افزاینده و کاهنده در فاکتور‌های خرید و فروش به تعداد رکورد‌های نامحدود (n رکورد)

– تنظیم دریافت و پرداخت‌های سیستم خزانه داری بصورت چند رکوردی (در جزییات فرم)

– تسویه فاکتور

– عوامل ردیابی کالا

– تغییر در دفاتر شرکت بدون نیاز به خروج و ورود مجدد به برنامه

– امکان جستجوی عناوین منوها از صفحه اصلی

– امکان ایجاد میانبر برای منو‌‌ها در صفحه ی اصلی

– دسته بندی انواع اشخاص

– قیمت گذاری کالا‌‌ها بر اساس انواع اشخاص

– دسته‌بندی کاربران

– گزارش ردپای کاربران به تفکیک زیر سیستم‌ها

– دسترسی کاربران به حساب‌ها و تفضیلی‌های شناور

– دسترسی کاربران به انبارها

– دسترسی کاربران به فرآیند‌های زیر سیستم‌ها

– دسترسی کاربران به وضعیت اسناد

– تنظیم غالب‌های پیش فرض شرح سند حسابداری به تفکیک زیر سیستم و فرآیندها

– گزارش خواب کالا

– گزارش نقطه سفارش

– تسویه فاکتور به فاکتور هر ویزیتور با قابلیت فیلتر فاکتورها

– امکان چت در برنامه بین کاربران

– اصافه کردن ردیف سند دلخواه در لیست اسناد

– ثبت کد تفکیک هر سند برای دسته بندی اسناد به صورت دلخواه

– ارائه گزارش اسناد نا تراز

کلام آخر
در ادامه لازم به ذکر است که همه امکانات ذکر شده نرم افزار حسابداری نوین پلاس، مورد نیاز یک مجموعه نخواهد بود و هر کسب و کار با توجه به میزان درخواست‌ها، امکانات، گزارشات مورد نیاز و تعداد کاربران، بسته نرم افزاری خود را انتخاب و تهیه می‌نماید. از دیگر نرم افزارهایی که در کسب وکار‌های متوسط و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به نرم افزار نوین 5 (شرکتی و صنعتی) و نوین شاپ (فروشگاهی) اشاره کرد.

منبع: https://www.hnovin.com/hnovin-plus-accounting-software/



:: برچسب‌ها: هوشمند نوین , نوین پلاس , حسابداری ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
بهترین نرم افزار حسابداری چند ارزی کدام است؟
شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 10:33 | بازدید : 186 | نوشته ‌شده به دست المیرا ممحمدی | ( نظرات )

بهترین نرم افزار حسابداری ارزی (چند ارزی) چه خصوصیات و ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ بهترین نرم افزار حسابداری چند ارزی دارای این قابلیت است که به صاحبان کسب و کارهای تجاری کوچک و بزرگ کمک می‌کند تا در معاملات اقتصادی و بازرگانی خود بتوانند به تبدیل ارز و حسابداری چند ارزی اقدام نمایند. در حقیقت می‌توان گفت حسابداری ارزی، نوعی اصطلاح است که ارز مورد استفاده در یک بنگاه اقتصادی را برای ثبت معاملات و صورت‌های مالی آن بنگاه، تعریف می‌کند. این نوع ارز، می‌تواند از پولی که به طور معمول در آن شرکت، رد و بدل می‌شود و معاملات بر اساس آن، صورت می‌گیرد متفاوت باشد.

نرم افزار حسابداری چند ارزی هوشمند نوین می‌تواند برای شرکت‌ها و یا سرمایه‌گذارانی که چند ارز متفاوت را معامله و یا اداره می‌کنند به کار رود و در تعامل نرخ ارز و تبدیل آن‌ها به یکدیگر، به آن‌ها کمک کند در حقیقت نرم افزار حسابداری هوشمند نوین بدین منظور شکل گرفته است که بتواند مشکل تبادلات چند ارزی را حل و فصل نماید و به راحتی، آن‌ها را ثبت کند.

بهترین نرم افزار حسابداری ارزی (چند ارزی)

نرم افزار حسابداری ارزی برای چه مشاغلی مناسب است؟

همان‌طور که می‌دانیم با رشد علم و تکنولوژی و هم‌چنین رشد ارتباطات برون مرزی و بین المللی، بعضی از شرکت‌های تجاری، مبادلات خود را گسترده کرده‌اند. این دسته از افراد، برای انجام بهتر فعالیت‌های مالی خود، نیازمند به کارگیری نرم افزارهای حسابداری بین‌المللی و نرم افزار حسابداری چندارزی هستند. بنابراین کلیه کسب وکارها و شرکت‌هایی که در بازارهای کوچک‌تر و یا بازارهایی در سطح جهان، به فعالیت اقتصادی مشغول هستند و یا حتی صاحبان کسب و کارهای تجاری که تمایل دارند بنگاه اقتصادی خود را توسعه بیشتری بدهند، می‌توانند به دانلود نرم افزار حسابداری ارزی، اقدام نمایند.

در حقیقت می‌توان گفت این حوزه‌ها، نیازمند به کارگیری بهترین نرم‌افزار حسابداری ارزی هوشمند نوین هستند تا از این طریق صورت‌های مالی خود را هر چه بیشتر، ساده کنند. از طرف دیگر و همان‌طور که می‌دانیم نرخ ارز، در حال حاضر به طور دائم، در نوسان است. بنابراین سیستم نرم افزاری حسابداری چند ارزی، به شما این امکان را می‌دهد تا نرخ ارز مورد نظر خود را در این نرم افزار به صورت لحظه‌ای، مورد محاسبه قرار دهید و یا نرخ‌های ارز مد نظرتان را در این نرم افزار ذخیره نمایید. این عامل سبب می‌شود تا شما نیاز نداشته باشید به محاسبه نرخ ارز روزانه اقدام کنید؛ بنابراین عوامل می‌توان گفت برنامه حسابداری ارزی نوین با توجه به نیازهای مدیران شرکت‌هایی طراحی شده است که با ارزهای مختلف، مبادلاتی را انجام می‌دهند. از طرف دیگر این نرم افزار امکان ارزیابی واحدهای مختلف ارزی را به این مدیران می‌دهد و کمک موثری در مسیر حرکت به سوی اهداف تبادلات ارزی آن‌ها، به شمار می‌رود.

تبادل چندین ارز با استفاده از نرم افزار حسابداری ارزی

بعضی از شرکت‌های بین المللی، کالاها و یا محصولات و خدمات خود را از عرضه کنندگان خارجی، دریافت می‌کنند و یا کالای تجاری خود را در بازارهای برون مرزی و خارج از کشور، به فروش می‌رسانند. در این مواقع می‌توان گفت این شرکت‌ها جریان نقدی را به ارزهای خارجی، ایجاد می‌کنند. بنابراین اینگونه از کسب و کارها برای گزارش‌دهی بدهی و مطالبات خود در صورت‌های مالی، لازم است یا از یک نرم افزار حسابداری بازرگانی که به ماژول چند ارزی مجهز است، استفاده کنند و یا از نرم افزار حسابداری ارزی که به طور تخصصی برای اصنافی که با مبادلات چند ارزی سر و کار دارند، استفاده نمایند.

نرم افزار حسابداری چند ارزی

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری ارزی هوشمند نوین

استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری ارزی در شرایطی که نرخ ارز به صورت دائمی در نوسان است و این عامل نیز موجب می‌شود تا تغییراتی در میزان بدهی‌ها و مطالبات یک شرکت تجاری، ایجاد شود؛ به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند تا صورت‌های مالی خود را به سادگی سرو سامان دهند.

  • محاسبه تسعیر نرخ ارز

با استفاده از نرم افزار حسابداری چند ارزی، امکان محاسبه تسعیر نرخ ارز و هم‌چنین ثبت آن با دقت بسیار بالا وجود دارد تا از این طریق، صاحبان کسب و کارهای اقتصادی بین المللی بتوانند نوسانات ارز را به طور دقیق، مورد محاسبه و ارزیابی قرار دهند. یکی از مشخصات اساسی نرم افزار ارزی هوشمند نوین این است که از طریق به کارگیری این سیستم، امکان معرفی ارز پایه وجود دارد. در حقیقت این امکان یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار برای صاحبان کسب و کارهای اقتصادی بین المللی است. از طرف دیگر با کمک این نرم افزار می‌توان اسناد ارزی و فاکتورهای مربوط به معاملات را بر اساس آخرین نرخ ارز و بروزترین قیمت‌ها ثبت کرد.

  • معرفی و ثبت همزمان چند ارز

سیستم نرم افزاری هوشمندنوین به نحوی طراحی شده که از طریق کاربرد آن، امکان معرفی چند ارز و یا سند چند ارزی، به صورت نامحدود وجود دارد. از طریق این سیستم نرم افزاری، هم‌چنین می‌توان اسناد مالی را به صورت ارزی و ریالی و به طور همزمان، ثبت نمود.

  • امکان چاپ فاکتورها و پیش فاکتورها

با استفاده از این سیستم نرم افزاری حسابداری، صاحبان مشاغل تجاری به این امکان دست می‌یابند که فرم‌های خرید و سفارش خرید شرکت خود را چاپ کنند و یا فرم‌های برگشت از خرید، پیش فاکتورها، فروش و برگشت از فروش و سفارش مشتریان خود را به صورت ریالی و ارزی، ثبت و چاپ نمایند. دارا بودن قابلیت تسعیر نرخ ارز در سیستم حسابداری برای ایجاد فاکتورهای حسابداری مشتریان و فروشندگانی که با ارز دیگری کار‌ می‌کنند، اطمینان ایجاد می‌کند که هر معامله‌ای که با آنها انجام‌ می‌دهید بدون هیچگونه محاسبه اشتباه و ثبت دستی به ارز مورد نظر تبدیل شده است.

  • گزارشگیری دقیق ارزی از روند خرید و فروش

اگر حسابداری برای مشاغل خود را بر عهده دارید،‌ می‌دانید که هنگام کار با چندین ارز، گزارشگیری چقدر پیچیده و در عین حال مهم است. با حذف مراحل دستی فاکتورینگ ارزهای مختلف، در زمان صرفه‌جویی‌ می‌شود و شفافیت به حداکثر‌ می‌رسد همچنین‌ می‌توانید با مشاهده گزارش‌های موجود در هر برهه از زمان، سود و زیان حاصل از خرید و فروش خود را مشاهده و بررسی کنید.

  • نقل و انتقالات بانکی

قابلیت مهم دیگر برنامه حسابداری ارزی، توانایی انجام نقل و انتقالات بانکی بین حساب‌‌های دارای ارزهای مختلف است. وارد کردن مبلغ به یک ارز جدید که انتقال داده‌اید و مبلغ آن به ارز خارجی که به آن تبدیل شده است، به سیستم امکان‌ می‌دهد بدون نیاز به ورودی اضافی، مبلغی را که در حساب مابه‌التفاوت ارز ثبت‌می‌کند، تعیین کند.

  • پیگیری هزینه‌های حاصل از تبادلات ارزی

با استفاده از نرم افزار حسابداری ارز،‌ می‌توانید هزینه واقعی کالاها و موجودی آن‌‌ها را با نرخ ارز فعلی و زمان خرید داشته باشید. این نرم افزار محاسبات ارزی را در مورد هر هزینه در هنگام خرید و فروش تا انتهای کار با محصول ثبت می‌کند. هزینه‌هایی چون حمل ونقل، گمرک، انبارداری، مالیات و قیمت و … از این دسته هستند.

نرم افزار حسابداری ارزی هوشمند نوین

ارزهای مختلف را به سادگی مدیریت کنید

شرکت‌هایی که در حوزه بازرگانی و بین‌المللی به تجارت مشغولند و عمده کار آنها صادرات و واردات است عموما با ارزهای زیادی روبرو هستند زیرا فروشندگان و مشتریان آنها از کشورهای مختلف آمده‌اند و اکثر مبادلات مالی آنها با ارزهای مختلف است. اگر شما بتوانید به سادگی با استفاده از نرم افزارهای حسابداری چند ارزی، ارزهای مختلف را به ارز رایج کشور خود تبدیل کنید قطعا سرعت و دقت بیشتری در عملیات مالی خود خواهید داشت. مشتری و فروشنده هریک با ارز رایج کشور خود آسان‌‌تر متوجه معاملات‌ می‌شوند. این سیستم با تسعیر نرخ ارز کار شما را راحت‌ می‌کنند. اگر همچنان کار خود را به صورت دستی انجام دهید، بزودی در سیل عظیمی از اسناد مالی و فاکتورها و غرق خواهید شد. شما برای سهولت و سرعت بخشیدن به انجام هرگونه معامله به برنامه‌ای مانند نرم افزار خرید و فروش هوشمند نوین نیاز دارید که دارای ویژگی چندارزی باشد. با ویژگی چند ارزی، کار با فروشندگان و انجام معامله با مشتریان ساده‌‌تر انجام‌ می‌شود. پس پیشنهاد ما به شما استفاده از برنامه‌های ارزی برای کسب وکارتان است. با استفاده از نرم‌افزار حسابداری ارزی هوشمند نوین، می‌توانید به صورت حساب‌های ارزی و چند ارزی بین المللی خود، سر و سامان بدهید و این اطمینان را داشته باشید که حساب‌های شما با دقت بالایی ثبت خواهند شد.

نتیجه گیری

همان‌طور که گفته شد با استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری ارزی (چند ارزی) برای صاحبان کسب و کارها و شرکت‌های اقتصادی و تجاری، مزایای بسیاری ایجاد می‌شود. به عنوان نمونه برای این دسته از افراد این امکان به وجود می‌آید که بتوانند به صدور پیش فاکتور ارزی اقدام کنند و یا فاکتورهای مربوط به برگشت از فروش ارزی را صادر نمایند. این نرم افزار از بیش از 5 زبان زنده دنیا، پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بانک و چک‌های ارزی را تحت کنترل خود در بیاورد. بنابراین اگر شما هم تاجری کوچک هستید و یا به خرده فروشی، اقدام می‌کنید و یا وارد کننده و صادر کننده بین المللی هستید و با چالش‌هایی در زمینه خرید و فروش مواجه هستید و با ارزهای مختلف سر وکار دارید.

مرجع: https://www.hnovin.com/best-foreign-exchange-accounting-software/



:: برچسب‌ها: بهترین نرم افزار حسابداری ارزی , بهترین نرم افزار حسابداری چند ارزی , هوشمند نوین , حسابداری ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2