عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزار حسابداری و آدرس hnoviniha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 87
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 131
:: بازدید ماه : 397
:: بازدید سال : 791
:: بازدید کلی : 3195

RSS

Powered By
loxblog.Com

نرم افزار حسابداری

نحوه بستن حساب‌ها در پایان سال مالی
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت 15:22 | بازدید : 121 | نوشته ‌شده به دست المیرا ممحمدی | ( نظرات )
بستن حساب‌ها در پایان سال مالی (دوره مالی)، با استفاده از نرم افزارهای حسابداری هوشمند نوین آسان ترین راه جمع بندی داده‌های شما در بازه‌های مختلف سالانه، فصلی و … است. در حقیقت می‌توان گفت نرم افزار حسابداری با قابلیت‌های منحصر بفردی عرضه شده است و دارای ماژول‌های مختلفی است. پکیج‌های این مجموعه به نحوی طراحی شده‌اند که می‌توانند پاسخگوی نیازها و گزارش‌های مالی تمامی اصناف و شرکت‌ها باشند. نرم افزار حسابداری شرکتی، یکی از این دسته از ماژول‌ها است که این سیستم را برای شرکت‌های مختلف خدماتی، بازرگانی و تجاری و… قابل استفاده می‌نماید. یکی از امکانات این نرم افزار ویژه، این است که از طریق به کارگیری آن، می‌توان به ثبت صورت حساب سود و زیان شرکت‌های مختلف و تحریر دفاتر مالی آن‌ها، اقدام کرد. به طور کلی و در بخش مالی، می‌توان گفت این سیستم، نیازهای مالی مدیران و اصول حسابداری را در فصول مختلف و همچنین با توجه به حسابداری پایان سال مالی در نظر گرفته است. در این سیستم حسابداری، دوره‌های مالی مختلفی در نظر گرفته شده است و می‌تواند به بررسی صورت‌های مالی پایان سال نیز کمک کند.
 

سند مالی چیست؟

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین، دارای ویژگی‌هایی است. یکی از بخش‌های بسیار مهم که در سیستم حسابداری هوشمند نوین طراحی شده است، ثبت دقیق اسناد مالی و نگهداری بلند مدت آنها است. در این اسناد مالی، تمامی رویدادهای شرکت مورد نظر، به شکل بدهکار و بستانکار ثبت می‌شود. از جمله این اسناد مالی می‌توان سند حقوق و دستمزد را نام برد. در نرم افزارهای حسابداری هوشمند نوین هم‌چنین لیستی از اسناد مالی به چشم می‌خورد؛ بنابراین صاحبان مشاغل با استفاده از نرم افزارهای حسابداری حرفه‌ای می‌توانند تمامی اسناد مالی و حسابداری را به صورت فهرست شده و با جزئیات کامل در آن نگه داری و ذخیره نمایند. از طرف دیگر این افراد می‌توانند چنانچه از میان اسناد مالی ثبت شده و اسناد پایان سال مالی شرکت‌ها، سندی نیاز به تصحیح شدن و اصلاح دارد وارد آن شوند و آن را تصحیح کنند.
نرم افزار حسابداری هوشمندنوین می‌تواند به صاحبان کسب وکارها کمک کند تا کلیه عملیات حسابداری را به انجام برسانند و از این طریق به بستن حساب‌ها در پایان سال مالی شرکت‌ها کمک کند. از طرف دیگر، این سیستم نرم افزاری، دارای قابلیتی به نام فایل ضمیمه است که از طریق این امکان، کاربران می‌توانند مدارکی را که به یک سند مالی و حسابداری مربوط است را اسکن نموده و به اسناد مورد نظر، پیوست کنند.

پایان سال مالی چه زمانی است؟

همان‌طور که می‌دانیم به دوره مالی که مدت زمان آن، یک ساله باشد، سال مالی گفته می‌شود. این دوره، در حسابداری، کاربرد بسیار مهمی دارد و اگر به صورت طبقه‌بندی شده و منظم ثبت نشده باشد، موجب سردرگمی و خطا در محاسبات سالیانه می‌شود. طبق قوانین موجود، در پایان هر سال مالی، حسابداران و شرکت‌ها موظف هستند تا صورت‌های مالی پایان سال خود را ارائه کنند. به طور معمول، شرکت‌ها در ابتدای فروردین با اعلام پیش بینی سود سال جدید و بررسی حساب‌های سال قبل، سال مالی خود را آغاز می‌کنند. اما به طور کلی، آغاز سال  مالی هر شرکت با دیگری متفاوت است. بنابراین می‌توان گفت کاربرد نرم افزار حسابداری در جمع‌بندی دقیق و منظم محاسبات، برای محاسبه وضع مالی سالیانه یا فصلی شرکت‌های مختلف، حائز اهمیت است. این سیستم به نحوی طراحی شده که می‌تواند به محاسبه آسان‌تر و با طبقه‌بندی منظم صورت‌های مالی و سرعت‌دهی بیشتر به کار حسابداری شرکت، کمک کند.
 
 

آموزش بستن حساب‌های پایان سال مالی

بستن حساب، به طور کلی، به معنای صفر کردن مانده هر حساب است. این کار با بستانکار کردن مانده نهایی حساب‌های دارای مانده بدهکار و یا بدهکارکردن مانده نهایی حساب‌های دارای مانده بستانکار، طی اسناد حسابداری انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که در یک دوره مالی، به طور معمول، حساب‌های یک شرکت، بررسی و بسته می‌شوند که طی این کار باید سود و زیان دوره‌های مالی مورد نظر و هم‌چنین انتقال مانده حساب‌های دائم به سال مالی بعدی و صدور سند افتتاحیه، انجام شود. در این میان بسیاری از حساب‌ها، حساب‌های موقت مربوط به درآمدها و یا هزینه‌های یک شرکت مانند حمل و نقل و… است و یا شامل حساب‌های مخلوط و یا حساب‌های دائمی آن شرکت است که هر یک از این موارد با انجام محاسباتی پیچیده، مشخص می‌شوند. از طرف دیگر میزان مالیات شرکت و اندوخته‌های دیگر آن نیز، باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرند.
نرم افزار حسابداری هوشمند نوین با بایگانی قوی اطلاعات، یکی از سیستم‌های قوی است که می‌تواند در این زمینه به صاحبان مشاغل کمک کند. در این نرم افزار برای اینکه کاربران بتوانند اسناد مالی پایان سال را ویرایش نمایند امکاناتی در نظر گرفته شده است. اما پس از انجام نهایی این کار و ثبت دقیق هر یک از این موارد از جمله ثبت صورت‌های مالی پایان سال و یا حذف آن‌ها، امکان اصلاح مجدد فرم و سند مالی مورد نظر، وجود ندارد. بنابراین لازم است با دقت به این مراحل پرداخته شود. کاربران این سیستم نرم افزاری می‌توانند پس از طی مراحل انجام این کار، صورت‌های مالی شرکت مورد نظر خود را بسته و اطلاعات مورد نیاز را به سال مالی بعد انتقال دهند. برای انجام این کار کافی است تا عملیات پایان سال را از منوی مربوط، انتخاب نمایند تا لیست تمامی سیستم‌های خریداری شده نمایش داده شوند و سپس با انتخاب هر یک از این موارد، صورت حساب آن‌ها بسته شوند.
سخن آخر برنامه حسابداری، نرم افزاری است که می‌تواند به تمامی شرکت‌ها اعم از شرکت‌های مختلف بازرگانی و خدماتی و… کمک کند تا صورت حساب سود و زیان شرکت خود را فراهم نمایند و دفاتر مالی خود را تکمیل کنند. با استفاده از این سیستم، این امکان برای صاحبان کسب و کار‌ها، فراهم می‌شود که بتوانند انواع گزارش‌های مالی را تهیه کنند و به تکمیل مواردی از قبیل ترازنامه، نموداری، گزارش نقدینگی، عملیات حسابداری فصلی و سال مالی و … بپردازند. از طرف دیگر کاربران می‌توانند در جمع بندی اسناد مالی که در انتهای هر دوره مالی انجام می‌شود به آسان‌ترین شیوه عمل کرده و اطلاعات مورد نیاز شرکت خود را به سال مالی بعد، منتقل کنند. از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار دادین صمیمانه سپاس گذاریم. در صورتی که سوالی دارید در قسمت کامنت با ما در میان  بگذارید.
 
منابع:
 


:: برچسب‌ها: نرم ‌افزار حسابداری , حسابداری , هوشمند نوین , هوشمندنوین , سال مالی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
9+1 نکته طلایی برای شناخت بهترین نرم افزار خدماتی
دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت 10:2 | بازدید : 198 | نوشته ‌شده به دست المیرا ممحمدی | ( نظرات )

بهترین نرم افزار حسابداری خدماتی هوشمند نوین برای ایجاد سهولت در انجام تمامی محاسبات مالی در شرکت‌های خدماتی مختلف طراحی شده است. از طریق این نرم افزار می‌توان به کنترل میزان ورود و خروج نقدینگی در این شرکت‌ها اقدام نمود. از طرف دیگر از طریق به کارگیری این سیستم نرم افزاری، می‌توان در زمان و هزینه‌های شرکت خدماتی مورد نظر، صرفه‌جویی نمود و در نتیجه به رشد و بازدهی مناسب کسب و کار خدماتی دست بافت.
نرم‌افزار حسابداری خدماتی که توسط هوشمند نوین طراحی شده است می‌تواند تمامی نیازهای کسب و کارهای خدماتی را بر طرف نماید. به طور کلی این سیستم نرم افزاری، دارای ویژگی‌هایی است که آن را به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری خدماتی، معرفی می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.
 
 شناخت بهترین نرم افزار حسابداری خدماتی

1- حسابداری ساده و اصولی

به طور کلی می‌توان گفت تمامی مشاغل برای انجام امور مروبط به انطباق مالیاتی، هم‌چنین گزارش‌گیری‌های مالی خود، وام و روابط شرکت با بانک‌های مختلف، نیازمند خدمات حسابداری هستند. همان‌طور که می‌دانیم امروزه، انجام تمامی محاسبات مالی و ثبت اسناد مالی شرکت‌های خدماتی، توسط نرم افزار حسابداری انجام می‌شود. بنابراین کاربرد نرم افزار حسابداری خدماتی هوشمند نوین می‌تواند موجب شود تا انجام اینگونه امور، به صورتی بسیار ساده، سریع و اصولی انجام گیرد.

2- مقیاس پذیری نرم افزار حسابداری

یکی از نکاتی که لازم است برای شناخت بهترین نرم افزار حسابداری خدماتی در نظر گرفته شود این است که این سیستم حسابداری نرم افزاری، باید مقیاس‌پذیر باشد. به طور کلی قابل ذکر است که شرکت‌های خدماتی، به طور معمول، شرکت‌هایی هستند که نیاز به مواد اولیه ندارند، بنابراین با صرف هزینه برای خرید کالا و محصولات خود، ارائه خدمت می‌نمایند و از این طریق به سود، دست می‌یابند. بنابراین عامل، سیستم نرم ‌فزاری هوشمند نوین، به نحوی طراحی شده که مقیاس پذیر باشد. از طرف دیگر، امکان بسط این نرم افزار و اضافه کردن جزئیات مورد نظر و مطابق با نیازهای کاربران و شرکت‌های خدماتی، وجود دارد.

3- مشاغل خدماتی مختلف در نرم افزار حسابداری

هر یک از شرکت‌های خدماتی، دارای سیستم‌های مختلفی هستند و یا از ماژول‌های منحصر به فردی برخوردارند. بنابراین بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت‌های خدماتی که توسط هوشمند نوین طراحی شده است با ماژول‌های جامع و کامل خود می‌تواند تمامی نیازهای اصناف مختلف خدماتی، از قبیل شرکت‌های حمل و نقل، خدمات نظافتی، حسابداری و… را بر طرف نماید.
 
شرکت های خدماتی ونرم افزار حسابداری شرکتی

4- حسابداری آسان و راحت با نرم افزار حسابداری خدماتی

یکی از نکات مهم در شناخت نرم‌ افزار حسابداری خوب، آسان و راحت ابودن کار با این سیستم هاست. سیستم ما به نحوی طراحی شده که می‌تواند تمامی تراکنش‌ها را به صورت جداگانه و دقیق ثبت نماید و آن را دسته‌بندی کند و از این طریق به سهولت کاربرد آن منجر گردد.

5- ویژگی تکرار معاملات

یکی از نکات دیگر در شناخت نرم افزار حسابداری مناسب شرکت‌ های خدماتی هوشمند نوین این است که این سیستم، دارای ویژگی تکرار معاملات است و از این طریق این قابلیت را دارد که بتواند تمامی معاملاتی را که به صورت هفتگی، ماهانه، سالیانه و… تکرار می‌شوند را ثبت نماید و مهم‌ترین پشتیبان در ثبت این معاملات پیوسته به شمار رود.

6- ثبت نقدی و یا فاکتور خدمات

بسیاری از شرکت‌های خدماتی، در آمدهای خود را به صورت فاکتور و یا قبض ثبت می‌کنند و برخی، بر اساس وجوه نقدی دریافتی، به ثبت درآمدهای خود اقدام می‌نمایند. با توجه به این عوامل، بهترین برنامه حسابداری خدماتی هوشمند نوین، به صورتی طراحی شده که قادر است این وجوه را طبق نظر کاربر به صورت نقد و یا فاکتوری ثبت کند.

7- گزارش دهی مطلوب نرم افزار حسابداری

سیستم حسابداری خدماتی که توسط هومشند نوین طراحی و تولید شده است، این قابلیت را دارد که به صاحبان مشاغل و کسب و کارهای خدماتی، گزارشی از کلیه امور ارائه دهد. هم‌چنین می‌تواند فاکتورهای فروش و مرجوعی محصولات و خدمات مجموعه و یا شرکت خدماتی را به صورت جداگانه فهرست نماید و آن را به تفکیک اشخاص، گروه کالا و… ثبت کند. هم‌چنین می‌تواند گردش حساب و مانده آن را در تمامی سطوح، گزارش کند و آن‌ها را به تفکیک، ثبت و ضبط نماید.
 
 گزارش دهی مطلوب نرم افزار حسابداری خدماتی

8- امکان معرفی طرف حساب

یکی دیگر از نکات کلیدی که در تهیه و طراحی برنامه حسابداری خدماتی هوشمند نوین به آن توجه شده است این است که این نرم افزار این ویژگی را دارد که طرف حساب معاملات شرکت خدماتی مورد نظر را معرفی نماید و هم‌چنین در صورت لزوم بتواند اطلاعات مورد نیاز تکمیلی از وی را در اختیار صاحبان این مشاغل قرار دهد. هم‌چنین با استفاده از این نرم افزار حسابداری، امکان ثبت سطح قیمت، کالا، گروه کالاو… نیز وجود دارد.

9- گزارش دهی سود و زیان

بهترین نرم افزار حسابداری شرکت‌های خدماتی هوشمند نوین، دارای این امکان است که از طریق کاربرد آن، صاحبان مشاغل و کسب و کارهای خدماتی بتوانند امکان معرفی، تغییر، تنظیم و گزارش سود و زیان حساب‌های خود را به دست بیاورند و از این طریق، به تصمیمات تازه دست بزنند.

10- ایجاد فاکتور فروش و ترازنامه

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در بهترین نرم افزارهای حسابداری خدماتی به چشم می‌خورد این است که با به کارگیری این سیستم‌ها امکان ایجاد فاکتور فروش، فاکتورهای مرجوعی، پیش فاکتورها و… وجود دارد. هم‌چینن از طریق به کارگیری سیستم نرم افزاری حسابداری خدماتی هوشمند نوین، امکان ارائه و ثبت ترازنامه شرکت، مطابق با استانداردهای حسابداری، وجود دارد تا از این طریق بتوان گزارشات امور مالی را به طور دقیق ثبت و ضبط نمود. همان‌طور که تاکنون گفته شد بهترین نرم افزار حسابداری شرکت‌های خدماتی هوشمند نوین، دارای ویژگی‌هایی استبه عنوان مثال قابلیت این را دارد که مشتریان، کالاها، خدمات، حساب‌ها و … را در سه سطح مختلف دسته‌بندی نماید تا از این طریق، به راحتی بتوانید آن‌ها را پیگیری نمایید. بنابراین صاحبان مشاغل خدماتی، می‌توانند با توجه به نوع نیاز خود از این نرم افزار بهرمند شوند.
 
منبع:


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری خدماتی , هوشمند نوین , بهترین نرم افزار حسابداری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟
سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت 16:4 | بازدید : 161 | نوشته ‌شده به دست المیرا ممحمدی | ( نظرات )

آیا احساس طاقت فرسای تلاش برای مدیریت امور مالی برای مشاغل کوچک خود را تجربه کرده اید؟ حسابداری و دفاتر حسابداری مواردی فراتر از جمع آوری پول از مشتریان و واریز آنها به حساب بانکی شما است. بسیاری از فاکتورهای مهم وجود دارد که شما باید اطمینان حاصل کنید که از سلامت مالی شرکت خود محافظت می کنید. یکی از تصمیمات اساسی که شما باید بگیرید، در مورد نوع نرم افزاری است که برای ردیابی اطلاعات مالی استفاده خواهید کرد. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در نظر بگیرید:

چرا شیوه های دستی حسابداری منسوخ شده است

قبل از اختراع رایانه و اینترنت، بیشتر صاحبان مشاغل برای پیگیری معاملات و جریان وجوه ، دفتری را نگه داشتند. این اطلاعات با دست ثبت و در صورت لزوم به صورت دستی سازگار شد. این شیوه ها در دنیای مدرن و دیجیتال ما قدیمی هستند. اگر هنوز در حال ضبط معاملات با دست هستید، به این معنی است که باید با زمان کنار بیایید و یک برنامه نرم افزاری را پیاده سازی کنید. حتی صفحه گسترده اکسل برای ردیابی دقیق اطلاعات شما کافی نیست. شیوه های دستی حسابداری و ورود اطلاعات خطر خطا را افزایش می دهد، که می تواند در طولانی مدت بر آینده مالی شرکت شما تأثیر بگذارد. اطمینان از صحیح بودن اطلاعات ضروری است تا همیشه جزئیات دقیق در مورد امور اقتصادی خود داشته باشید.

 هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری و دفترداری به آینده فکر کنید

شما بر روی نیازهای فعلی شرکت متمرکز شده اید، اما از راه توانایی نرم افزار برای مدیریت رشد و توسعه آینده غافل نشوید. این احتمال وجود دارد که چندین برنامه پیدا کنید که نیازهای فعلی شما را برآورده کنند. فقط به دلیل برآورده شدن نیازهای فعلی شما، به این معنی نیست که شما قدرت حسابداری لازم برای آینده شرکت خود را خواهید داشت.

اگر می خواهید تلاش برای اجرای یک برنامه نرم افزاری جدید را انجام دهید، منطقی است که شما باید چیزی را انتخاب کنید که برای ماندگاری طراحی شده باشد. ناامیدکننده خواهد بود اگر چند سال در جاده ها قرار بگیرید و دریابید که باید به یک سیستم نرم افزاری متفاوت بروید. بنابراین، با انتخاب برنامه ای که نیازهای آینده را برآورده کند، آن را به درستی انجام دهید.

دلیل اصلی اینکه صاحبان مشاغل به استفاده از یک نرم افزار اشتباه سوق داده می شوند این است که آنها می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند. حتی اگر برنامه های نرم افزاری دیگری نیز وجود دارد که به نظر می رسد برای نیازهای فعلی شما موثر باشد، اگر در آینده با مشکلات بزرگی روبرو شوید، پس انداز آن ارزش نخواهد داشت. ارتقا به یک برنامه نرم افزاری جدید آخرین چیزی است که می خواهید هنگام رونق کسب و کار خود با آن کنار بیایید و در حال گسترش هستید تا بتوانید رشد شرکت را جبران کنید.

 پشتیبانی از نرم افزار و تلاش های تجاری شما

تنها راه مفید بودن نرم افزار این است که پشتیبانی خوبی برای پیاده سازی و مدیریت معاملات مداوم داشته باشید. بنابراین ، مطمئن شوید شرکتی را انتخاب می کنید که پشتیبانی مداوم از کد منبع را ارائه می دهد. با تغییر صنعت، نسخه های جدید منتشر می شوند و به شما کمک می کنند همیشه و بدون تجربه دردناک انتقال به یک برنامه نرم افزاری جدید، به روز باشید.

علاوه بر پشتیبانی از شرکت نرم افزار، به پشتیبانی تیم حسابداری نیز کمک می کند. به عنوان مثال، تیم ما در اینجا در آسان تر حسابداری می تواند در اجرای برنامه نرم افزاری جدید شما کمک کند. در عین حال، ما خدمات مداومی را که برای بهبود نتایج موجود در نرم افزار به آنها نیاز دارید، ارائه خواهیم داد. ما تفاوت های ظریف کار با یک نرم افزار حسابداری را می دانیم. ما تجربه خود را با قدرت برنامه نرم افزاری ترکیب خواهیم کرد تا بهترین گزینه ها را برای شرکت شما ارائه دهیم.

 امنیت نرم افزار را در نظر بگیرید

یک دلیل برای انتخاب نرم افزاری با شهرت خوب ، اطمینان از امنیت اطلاعات مالی خود است. اقدامات رمزگذاری و امنیت دیجیتال باید برای کاهش خطر هکرها در نظر گرفته شود. شما نه تنها به اشتراک اطلاعات ایمن از بانک خود به نرم افزار حسابداری احتیاج دارید ، بلکه باید مطمئن باشید که تیم حسابداری برون سپاری شده شما از بهترین شیوه های امنیتی در صنعت استفاده می کند. وقتی «حسابداری آسان تر» را انتخاب می کنید، می توانید راحت باشید که بدانید ما همیشه در محافظت از اطلاعات شما و کاهش خطر تهدید یا کلاهبرداری برای شرکت شما فعال هستیم.

 برنامه های دسک تاپ یا نرم افزار حسابداری آنلاین؟

به یک سیستم نرم افزاری ارتقا دهید که امکان دسترسی از راه دور را از هر نقطه در جهان فراهم می کند. محدود کردن برنامه نرم افزار به رایانه یا لپ تاپ ، خطر از دست دادن اطلاعات را در صورت خرابی سخت افزار افزایش می دهد. به عنوان مثال ، اگر رایانه آسیب دیده یا به سرقت رفته باشد ، تمام سوابق مالی خود را از دست خواهید داد. بعلاوه ، اگر از برنامه نرم افزاری مبتنی بر cloud استفاده نمی کنید ، نمی توانید از خدمات حسابداری خارج از سازمان استفاده کنید. اینترنت به شما امکان می دهد مهارت هایی را در اختیار داشته باشید که تیم شما را بهینه کرده و موفقیت آینده شرکت شما را بهبود بخشد.

یکی دیگر از مزایای حسابداری آنلاین این است که می توانید در صورت دور بودن از اطلاعات به اطلاعات دسترسی پیدا کنید. آرزو کردن اگر در سفر کاری هستید و باید تصمیم بزرگی بگیرید که بر آینده مالی شرکت شما تأثیر بگذارد ، می توانید سریع گزارش ها را تهیه کنید تا تصویری در زمان واقعی از وضعیت مالی خود ببینید. تیم حسابداری شما همچنین می تواند مشاوره برنامه ریزی مالیاتی و سایر اطلاعاتی را که باید مورد توجه قرار گیرد ارائه دهد.

 آیا می توانم دسترسی برخی از کاربران را محدود کنم؟

اگر چندین نفر به نرم افزار حسابداری شما دسترسی پیدا می کنند ، محدود کردن اطلاعات قابل مشاهده گاهی منطقی است. نیازی به دسترسی کامل به همه افرادی که از سیستم استفاده می کنند ، ندارید. به عنوان مثال ، ممکن است دسترسی برخی افراد را برای ورود داده فراهم کنید ، در حالی که تعداد معدودی از افراد منتخب به گزارش های کامل و تصویر کلی مالی شرکت دسترسی دارند.

 از چه ویژگی های نرم افزار حسابداری استفاده خواهید کرد؟

مشکلی که ممکن است با آن روبرو شوید خرید یک سیستم حسابداری قوی است که ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد که هرگز استفاده نخواهند شد. اگر شما یک تجارت کوچک بدون پیچیدگی زیاد دارید ، ساده است که با یک برنامه نرم افزاری پیچیده ساده کارها را ساده انجام دهید. سرمایه گذاری در یک سیستم مالی قوی که شامل ویژگی هایی باشد که نیازی به آن ندارید ، منجر به هزینه های بیشتری می شود که برای مدل کسب و کار شما توجیه پذیر نیست.

به عنوان یک صاحب مشاغل بدون تجربه حسابداری ، دشوار است که بدانید کدام برنامه های نرم افزاری با نیازهای فعلی و آینده شرکت شما مطابقت دارد. بنابراین ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید مشورت با یک تیم حسابداری مجرب است تا درباره توصیه های آنها بیشتر بدانید. در اینجا در حسابداری آسان تر ، ما با کمال میل در مورد سیستم حسابداری فعلی شما بحث خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم مزایای انتخاب یک برنامه نرم افزاری متناسب با نیازهای شرکت خود را ببینید.

 آیا خدمات حسابداری برون سپاری مناسب شما هستند؟

در حسابداری آسان تر ، ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا به یک نرم افزار حسابداری جدید بروید که به رشد شرکت شما کمک کند. ما سالها تجربه در صنعت حسابداری داریم و هدف ما اطمینان از داشتن سیستم مناسب برای پشتیبانی از نیازهای مداوم شما است.

ما نه تنها به شما کمک خواهیم کرد که به سمت یک نرم افزار حسابداری بروید که مناسب کسب و کار شما باشد ، بلکه پشتیبانی مداوم مورد نیاز شما را نیز ارائه می دهیم. بهترین نرم افزار حسابداری برای ایجاد بهترین آینده مالی طراحی شده اند که شما را برای رسیدن به موفقیت آماده می کند.

ما تفاوت های ظریف حسابداری مشاغل کوچک را درک می کنیم. بنابراین ، ما همیشه در اینجا هستیم تا به شما مشاوره دهیم و به شما کمک کنیم برخی از سد معبرهای معمول را که در طول راه مشاهده می شوید از دست دهید. با کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما ، خواهید دید که ما طیف کاملی از خدمات حسابداری و دفترداری را ارائه می دهیم که می تواند متناسب با نیازهای شما تهیه شود. اگر در مورد حسابداری مشاغل کوچک سوالی دارید ، دریغ نکنید که با تیم متخصص ما تماس بگیرید. ما همیشه در اینجا هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم و به شما کمک کنیم تا در مورد مزایای شرکت شما بیشتر بدانید. ما پشتیبانی مالی مورد نظر شما را ارائه می‌دهیم تا بتوانید روی مسئولیت‌های دیگری که برای رشد تجارت و مدیریت مداوم مورد نیاز است تمرکز کنید.

 آیا زمان آن رسیده است که سیستم های حسابداری خود را به روز کنید؟

خواه به دنبال ارتقا روشهای فعلی حسابداری خود باشید و یا نیاز به اجرای یک برنامه کاملاً جدید دارید ، ما در اینجا به شما کمک خواهیم کرد. ما می توانیم از مشاغل نوپا و همچنین مشاغل کوچک فصلی پشتیبانی کنیم. تخصص های ما بر حسابداری و خدمات کوچک برای کارآفرینان متمرکز است. شما می توانید از بین انواع مختلف بسته های حسابداری مداوم و همچنین خدمات حسابداری یکبار مصرف در صورت لزوم انتخاب کنید. ما همیشه در اینجا هستیم تا خدمات شما را متناسب با نیازهای شما ارائه دهیم.

 



:: برچسب‌ها: نرم ‌افزار حسابداری , بهترین نرم افزار حسابداری ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
از چه نوع نرم افزارحسابداری برای تجارت کوچک خود باید استفاده کنید؟
سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت 15:48 | بازدید : 147 | نوشته ‌شده به دست المیرا ممحمدی | ( نظرات )

صاحبان مشاغل جدید معمولاً هنگام باز کردن درهای خود یک نگرانی اساسی دارند: از چه نوع نرم افزارهای تجاری برای تجارت کوچک خود استفاده کنید؟ در عصری که تقریباً همه معاملات بصورت آنلاین انجام می‌شود و اطلاعات معمولاً در یک ابر امن ذخیره می‌شوند، انتخاب بین برنامه‌های نرم افزاری کسب و کار بسیار دشوار است که می‌تواند بر هر قسمت از عملیات تأثیر بگذارد. برای کسانی که کمی از انتخاب خود گیج شده اند، محبوب ترین انواع نرم افزار و مارک‌های مورد استفاده صاحبان مشاغل کوچک و شرکت‌های بزرگ را در نظر بگیرید.

مشاغل موفق برای ارتباطات، بهره‌وری و پیگیری، به شدت متکی به فناوری هستند. در واقع، این فعالیت‌های تجاری آنها را پیش برده و پایدار نگه می‌دارد. به همین دلیل درک فناوری مدرن که به راحتی در دسترس ما است و اینکه چگونه می‌توان از آن برای راحتی ما استفاده کرد، مهم است. انواع مختلفی از فناوری تجارت وجود دارد. با این حال، برخی از آنها بیشتر از دیگران استفاده می‌شود. اگر کسب و کار شما از جدیدترین فن آوری ها بهره مند است، در مسیر درستی قرار دارید و تجارت خود را به نتایج موفقیت آمیز باز می‌کنید. از طرف دیگر، ممکن است با پیشرفت تکنولوژی در جامعه احساس غرق شدن و ترس و وحشت کنید یا مهارت و تجربه لازم در زمینه فن آوری را نداشته باشید. در نتیجه، شما نه از تکنولوژی مدرن استفاده می‌کنید و نه آن را نگه دارید. با این حال، شما تجارت خود را از فرصت‌های رشد و موفقیت محروم می‌کنید. به همین دلیل، ما لیستی از متداول ترین انواع فناوری کسب و کار را که به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد ایجاد کرده ایم و همچنین باید از آنها برای اداره تجارت خود استفاده کنید.

بدون داشتن نرم افزار حسابداری مناسب، مشاغل خود را شروع نکنید!

همیشه به یاد داشته باشید که یک تجارت قبل از هر چیز برای کسب درآمد از طریق فروش محصولات و خدمات به مردم طراحی شده است. مشاغلی که از عهده حسابداری آنها بر نمی آیند، بسیار سریع در حال از دست دادن پول هستند، در سطحی که ممکن است آینده بلند مدت تجارت را تهدید کند. نرم افزار حسابداری هوشمند نوین توسط استارتاپ ها و شرکت‌های عظیم به طور یکسان استفاده می‌شود و تعدادی ابزار بصری را برای ردیابی هزینه ها، حقوق و دستمزد، مزایا و موارد دیگر ارائه می‌دهد. بسیاری از متخصصان حسابداری در حال حاضر در و برنامه‌های مرتبط با آن بسیار آموزش دیده اند، و این را به یک راه حل پلاگین برای نگرانی‌های مالی فوری و نیازهای پاسخگویی یک تجارت تبدیل کرده اند.

هزینه خرید نرم افزار حسابداری چقدر است؟

چه یک شرکت تازه کار باشید و چه یک شرکت تاسیس شده، وقتی صحبت از نرم افزار حسابداری می‌شود، یک عامل مهم همیشه چقدر است؟ در این مقاله، ما هزینه‌های بهترین نرم افزار حسابداری و آنچه را که در نهایت هنگام خرید سیستم پرداخت می‌کنید، پرداخت می‌کنیم. 

آیا نرم افزار حسابداری رایگان قابل استفاده است؟

نرم افزار حسابداری رایگان عالی به نظر می‌رسد، درست است؟ مطمئناً مقرون به صرفه است. واقعیت این است که راه حل‌های حسابداری رایگان احتمالاً به شما کمک می‌کند تا شروع کنید اما احتمالاً در دراز مدت برای شما یا شرکت شما قابل استفاده نخواهد بود. وقتی یک تجارت رشد می‌کند، حسابداری و تقاضای مدیریت مالی نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر مدیریت بدهی ها و اعتبارات بیشتر، حسابداری شما پیچیده تر خواهد شد. این زمانی است که شما از یک ابزار حسابداری به انعطاف پذیری، عملکرد و ظرفیت بیشتری نیاز دارید.

بسیاری از راه حل‌های رایگان اساسی هستند، فرصت کمی برای شخصی سازی فرآیندها و فقدان وسعت راه حل‌های پرداخت شده ارائه می‌دهند. علاوه بر این، آنها فاقد ویژگی‌های امنیتی شدید مانند کنترل‌های داخلی هستند. اغلب اوقات راه حل در ابتدا رایگان خواهد بود، اما برای اطمینان از عملکرد بیشتر، باید اشتراک یا هزینه را پرداخت کنید. بنابراین در هر صورت، با گسترش فعالیت خود، باید در فناوری حسابداری سطح بالاتری سرمایه گذاری کنید. حتی پس از خرید نسخه‌های به روزرسانی شده، ممکن است تمام قابلیت‌های مورد نیاز را کسب نکنید. علاوه بر اینکه به طور بالقوه فاقد ویژگی‌های مورد نیاز شما هستند، بسیاری از برنامه ها فاقد گزینه‌های سفارشی سازی عمیق هستند. بنابراین شما از یک راه حل به راه حل دیگر منتقل خواهید شد که خود هزینه بر است.



:: برچسب‌ها: نرم ‌افزار حسابداری , بهترین نرم ‌افزار حسابداری ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
6 مزیت استفاده از نرم افزار حسابداری
سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت 15:28 | بازدید : 160 | نوشته ‌شده به دست المیرا ممحمدی | ( نظرات )

فاکتور احتمالاً یکی از چالش برانگیزترین وظایف دفترداری است که صاحبان مشاغل کوچک را تحت فشار قرار می‌دهد. پیگیری مشتری‌ها و اطمینان از پرداخت همه صورتحساب‌ها به مهارت‌های چند وظیفه ای و حسابداری احتیاج دارد. برای سهولت انجام این کارهای منظم، حرکت به سمت صورتحساب آنلاین برای اکثر مشاغل تصمیم بسیار خوبی است. صورتحساب انلاین در مقایسه با هر نوع صورتحساب، فرایند بسیار کارآمدیی است. در یک مدل تجاری سنتی، هر رویه کاغذی پر از مراحل اداری و تحریف است. همچنین وقت گیر است و باعث می‌شود صورتحساب آنلاین بهترین راه حل در نظر گرفته شود.

1. پرداخت سریع تر

نرم افزار صورتحساب انلاین برای کمک به شما در سرعت بخشیدن به روند پرداخت خود با ارائه چندین گزینه پرداخت (به صورت آنلاین و آفلاین) به مشتریان، توسعه یافته است. زمانی که فاکتور دست نویس و غیر خودکار باشد، روش پرداخت معمولاً قبل از ترتیب پرداخت ها، در چندین مرحله انجام می‌شود. صورتحساب آنلاین همه چیز در مورد ارسال فاکتورها و یادآوری‌های پرداخت قبل از پایان تاریخ سررسید است. از این رو، توجه به این نکته مهم است که هرچه فاکتورهای خود را سریعتر ارسال کنید، سریعتر پرداخت خواهید شد و با استفاده از نرم افزار صورتحساب آنلاین، ایجاد و ارسال فاکتورهای شما بسیار آسان و ساده است.

2. باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود

زمان ارزشمند است، همه این را می‌دانند. داشتن یک نرم افزار حسابداری پیشرفته می‌تواند باعث صرفه جویی زیادی در آن شود. نه تنها مجبور نیستید ساعت‌ها به صورت دستی فاکتورهای خود را صرف کنید بلکه سریعتر هم حقوق خواهید گرفت. با استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب هوشمند نوین می‌توانید مطمئن شوید که به موقع به فاکتور‌ها و داده‌های خود می‌رسید و به راحتی می‌توانید آن را ردیابی کنید. بهترین نرم افزار حسابداری هزینه‌های اضافی را کاملاً  کاهش می‌دهد و از بین می‌برد. با استفاده از نرم افزار حسابداری، دیگر نیازی به کاغذ، پاکت و مهر ندارید. 

3. کاغذ بازی را کاهش می‌دهد

کارهای اداری یک زحمت است. وقتی صحبت از حسابداری مشاغل کوچک می‌شود، معمولاً تصویری از شخصی که زیر انبوهی از پوشه‌ها و کاغذها دفن شده است، به ذهن ما می‌رسد. با یک نرم افزار حسابداری خوب، دیگر نیازی نیست که از  کاغذ استفاده کنید زیرا به راحتی می‌توانید با یک نرم افزار فاکتور‌ها و تمامی امور مالیتان را مدیریت کنید. یک نرم افزار فاکتور آنلاین شماره گذاری صحیح فاکتورها و جزئیات صحیح داخل فاکتور را تضمین می‌کند. با خدمات خوب، به عنوان یک تاجر، می‌توانید فاکتورهای خود را براساس روز، وضعیت پرداخت یا مشتری فیلتر کنید، همچنین آنها را بارگیری یا چاپ کنید تا بتوانید آنها را برای مشتری یا حسابدار خود ارسال کنید.

4. سازمان بهتر

مواقعی وجود دارد که ممکن است فراموش کنید که آیا مشتری فاکتور ارسال شده خود را پرداخت کرده یا حتی آن را دیده است و اگرچه معمولاً نوشتن ایمیل سریع از او و پرسیدن آن مسئله مهمی نیست، اما این امر می‌تواند توجه وی به حرفه ای بودن شما را کمرنگ کند. انتخاب یک سیستم حسابداری می‌تواند به شما در حفظ یادآوری و تولید فاکتور به صورت خودکار هر زمان که به آن اختصاص داده شود، کمک کند. نرم افزار  تحت وب هوشمند نوین که به خوبی طراحی و استفاده شده است، به شما کمک می‌کند تا فرآیند را بدون نیاز به کمک خود به صورت خودکار انجام دهید.

5. دسترسی بسیار آسان

وقتی پرونده‌های شما در رایانه ذخیره می‌شوند، دسترسی به فاکتورها محدود می‌شود مگر اینکه جلوی رایانه خود باشید. با سیستم‌های انلاین، می‌توانید از هر مکانی و از هر دستگاهی به اطلاعات دسترسی پیدا کنید. فقط باید به حساب خود وارد شوید تا بفهمید چه مشتری هایی را باید برای شروع صورتحساب شروع کنید. شما توانایی ایجاد و ارسال فاکتور را در به سادگی در دست خواهید داشت. حسابداری هوشمند و انلاین به شما امکان می‌دهد اطلاعات مشتری و صورتحساب را از یک برنامه مدیریت کنید. می‌توانید در دسکتاپ خود استفاده کنید. این بدان معناست که اگر نمی توانید وارد دفتر شوید و در خانه یا مسافرت هستید می‌توانید فاکتورهای خود را ارسال و مدیریت کنید.

6. امنیت پیشرفته را فراهم می‌کند

هنگامی که رایانه شما خراب می‌شود، از مهمترین پرونده‌ها نیز خداحافظی خواهید کرد زیرا در ایجاد نسخه پشتیبان موفق نبوده اید. فاکتورهای آنلاین به شما آرامش می‌دهند زیرا نرم افزار هوشمند نوین فوق العاده ایمن است و در فضای ابری پشتیبان تهیه می‌شود. از پرونده‌ها در برابر تداخل و از بین رفتن محافظت می‌کند. با استفاده از برنامه حسابداری، هم شما و هم مشتری هایتان می‌توانند در رابطه با امنیت طالاعات مالیشان در آرامش باشند، اطمینان حاصل کنید که هرگز احتمال از دست دادن یا نشتی اطلاعات وجود ندارد.

 


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , بهترین نرم افزار حسابداری ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
بهترین راهکار برای رفع مشکلات نرم افزار حسابداری دورکاری تحت وب
پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت 10:18 | بازدید : 153 | نوشته ‌شده به دست المیرا ممحمدی | ( نظرات )

نرم افزار حسابداری دورکاری تحت وب چه میزان می‌تواند برای کسب وکارها مفید باشد؟ اجازه دهید پاسخ این سؤال را در این مطلب خدمتتان عرض کنیم. خیلی از افرادی که به شکل دورکاری حسابداری سازمان خود را انجام می‌دهند، دغدغه دور بودن از محیط کاری و عدم دسترسی به اطلاعات مورد نیاز کسب وکار خود را دارند. تیم هوشمند نوین یکی از معضلات بزرگ شما حسابداران عزیز و مدیران را حل کرده است. باتوجه به مشکلات موجود برای حسابدارانی که به‌صورت دورکاری فعالیت می‌کنند، تیم طراحی و تولید نرم افزار حسابداری هوشمند نوین راه‌حلی کاملاً کاربردی ارائه کرده است تا دیگر دغدغه‌ای جز حسابداری نداشته باشند و بدون هیچ استرسی و با اسودگی خاطر به فعالیت خود ادامه دهند. اگر شما نیز با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنید، حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

حسابدار دورکار کیست؟

افرادی که از دانش حسابداری استفاده می‌کنند و خارج از محل کار و در زمان دلخواه مشغول به کسب درآمد هستند، دورکار محسوب می‌شوند. با نرم‌افزارهای مختلفی این امر امکان‌پذیر می‌باشد و شما با استفاده از این ابزار می‌توانید در صورت عدم حضور در محل کارتان نیز، به‌حساب‌های شرکت رسیدگی کنید. برای استخدام دورکاری در شرکت‌های مختلف می‌توانید رزومه خود را ارسال کنید و در صورت بررسی و موافقت مدیریت مجموعه، شما به‌عنوان حسابدار آن شرکت یا پروژه تنها با استفاده از سیستم های حسابداری تحت وب، شروع به فعالیت خواهید کرد.

حسابدار دورکار

مشکلات حسابداری به‌صورت دورکاری

اگر حسابدار خبره‌ای هستید و به‌صورت دورکاری کسب درآمد می‌کنید پس با معضلات این کار آشنایی دارید. بعضی از این مشکلات را با هم مرور می‌کنیم.

– حساسیت زیاد 

هرچند که از محل کار دورباشید و کارتان را در خانه انجام دهید اما همچنان حساسیت کار زیاد و سنگینی کارها به دوش شماست و ممکن است استرس زیادی داشته باشید.

– رقابت با فریلنسرها

اگر به‌صورت پروژه‌ای مشغول به کار باشید و دورکاری کنید به شما فریلنسر می‌گویند. همان‌طور که شما به دنبال گرفتن پروژه هستید، رقبای شما نیز به دنبال کسب درآمد هستند که ممکن است پروژه‌ها را با هزینه کمتری قبول کنند و این چالشی جدی برای شما به حساب بیاید.

– همگام با تکنولوژی

باتوجه به اینکه به‌صورت دورکاری مشغول به فعالیت هستید، باید با تکنولوژی همراه باشید تا در صورت لزوم با استفاده از نرم‌افزارهای مربوط، به سیستم شرکت و یا مشتری خود دسترسی داشته باشید. فایل‌ها را بدون وقفه ارسال کنید و داده‌های مالی خود را بررسی و جمع‌بندی نمایید. استفاده از یک نرم افزار حسابداری تحت وب می‌تواند بهترین راهکار برای برطرف کردن مشکلاتتان باشد.

– هزینه به‌روزرسانی نرم‌افزارها

هزینه‌های به‌روزرسانی نرم‌افزارهای حسابداری را باید از جیب خود خرج کنید؛ زیرا خارج از محیط شرکت مشغول به کار هستید و صرفاً پروژه‌ها و رسیدگی به امور مالی را برعهده دارید. راه حلی که می‌توان به آن اشاره کرد استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب رایگان است که هزینه‌ای برای شما ندارد بلکه راحتی شما را نیز فراهم می‌کند.

– اشغال حافظه دستگاه

داده‌های پروژه‌ها، حجم زیادی از فضای سیستم شما را اشغال می‌کند که آن‌چنان خوشایند نیست. شاید شما دوست داشته باشید برای فایل‌های شخصی فضای بیشتری داشته باشید و اطلاعات کاری و شخصی، از یکدیگر تفکیک شوند.

مشکلات نرم‌افزارهای حسابداری

باتوجه به حیطه کاری‌تان، احتمالاً با نرم ‌افزار حسابداری شرکتی و یا دیگر سیستم‌های حسابداری سروکار داشته‌اید و از آنها استفاده کرده‌اید. بسیاری از نرم‌افزارهای حسابداری مشکلات فراوانی دارند که به‌ناچار باید با آنها کنار بیایید. شاید برای بعضی افراد این سؤال مطرح شده باشد که نرم افزار حسابداری چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت به‌نوعی از نرم‌افزارهای کاربردی گفته می‌شود که امکانات موردنیاز یک حسابدار را در دسترس آن قرار می‌دهند تا به‌خوبی به حساب‌های شرکت رسیدگی کند و سرعت کار خود را افزایش دهد.

مشکلات نرم افزار حسابداری تحت وب

– هنگ کردن نرم‌افزار

یکی از بارزترین مشکلات نرم‌افزارهای حسابداری هنگ کردن آن است، به‌طوری‌که شما قادر نیستید کار دیگری انجام دهید و عملیات خودتان را به پایان برسانید. اکنون فرض کنید روز شنبه است و برای شروع کار پشت میز کارتان در خانه هستید. برنامه حسابداری را باز می‌کنید و شروع به بررسی حساب‌ها می‌کنید. بعد از چند دقیقه کارکردن، سیستم نرم‌افزار به طور کامل هنگ می‌کند و نمی‌توانید کار دیگری انجام دهید. راه‌حل چیست؟ بهترین راه حل برای این معضل بزرگ، استفاده از نرم ‌افزار حسابداری آنلاین است. حسابداری تحت وب آرزوی شما را برآورده می‌کند. با استفاده از نسخه‌های تحت وب هیچ مشکلی حیطه کاری شما را تهدید نمی‌کند.

– به‌روزرسانی نشدن نرم‌افزار 

بعد از مدتی کارکردن با نرم‌افزارهای حسابداری، نیاز به امکانات بیشتر و کامل‌تری دارید؛ البته اگر تیم پشتیبانی به فکر آپدیت کردن نرم‌افزار باشد. اگر به‌روزرسانی برای سیستم نرم‌افزاری‌شان تهیه نکرده باشند پس شما باید این آرزو را با خود به گور ببرید چون هیچ کاری از دستتان برنمی‌آید و همیشه در جایگاهی که هستید درجا خواهید زد.

– کاربری سخت و دشوار

از مهم‌ترین مشکلات نرم‌افزارهای حسابداری پیچیدگی آن‌هاست. این امر باعث شده تا شرکت‌های ارائه‌کننده نرم‌افزار، ویدیو آموزشی و عکس منتشر کنند تا کار با این نرم‌افزارها را آموزش دهند. بعضی از نرم‌افزارهای حسابداری کسل کننده‌اند و پس از مدتی کارکردن با آنها خسته می‌شوید و دست از کار می‌کشید. ما در تیم هوشمند نوین سعی کرده‌ایم تا از این قبیل مشکلات که موجب آزار کاربران می‌شود دوری کنیم با این حال به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از خرید یک سیستم حسابداری خوب، به مشاهده‌ی نسخه دموی رایگان نرم افزارها بپردازید.

بهترین راه‌حل برای مشکلات دورکاری چیست؟

بهترین راهکار استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب هوشمند نوین است. این سیستم حسابداری تحت وب شما را قادر می‌سازد تا بهترین بازدهی را از فعالیت خود داشته باشید و فقط با استفاده از اینترنت به سیستم حسابداری شرکت‌ها متصل شوید. زمان آن رسیده که از شما بپرسم چرا از برنامه حسابداری تحت وب و حسابداری مالی تحت وب استفاده نمی‌کنید؟ بیشترین لطفی که می‌توانید در حق خودتان انجام دهید، استفاده از نرم افزار حسابداری دورکاری تحت وب است. بیشترین استفاده را در کمترین زمان ممکن داشته باشید و بدون استرس و نگرانی مشغول به کار شوید.

 

کلام آخر
بهترین راهکار برای برطرف‌کردن مشکلات کسانی که حسابدار هستند و به‌صورت دورکاری فعالیت می‌کنند را معرفی کردیم. امیدوارم با خواندن مقاله باری را از روی دوشتان برداشته باشیم و با استفاده از نرم افزار حسابداری دورکاری تحت وب هوشمند نوین بهترین لحظات کاری‌تان را داشته باشید.

 

منبع:                                                                               https://www.hnovin.com/web-teleworking-accounting-software/

 


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری دورکاری تحت وب , هوشمند نوین , حسابداری انلاین , حسابداری تحت وب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0