نرم افزار حسابداری چیست؟ صفر تا صد نرم افزار حسابداری


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزار حسابداری و آدرس hnoviniha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 87
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 96
:: بازدید هفته : 106
:: بازدید ماه : 372
:: بازدید سال : 766
:: بازدید کلی : 3170

RSS

Powered By
loxblog.Com

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری چیست؟ صفر تا صد نرم افزار حسابداری
شنبه 20 ارديبهشت 1399 ساعت 15:56 | بازدید : 253 | نوشته ‌شده به دست المیرا ممحمدی | ( نظرات )

یکی از متداول ترین سیستم های حسابداری، مدیریت فاکتور و صدور صورتحساب است که از مغازه های کوچک تا شرکت های چند ملیتی به این سیستم نیاز مبرم دارند. برای بررسی پرداخت های مشتری به صورت اتوماتیک و کاهش خطای منابع انسانی، این سیستم های مدیریت فاکتور از انبار تا مغازه، قابل استفاده خواهد بود. نرم افزار های پر طرفدار که طیف متنوعی از صنایع را در بر می گیرد.

نرم افزار بودجه بندی و پیش بینی از دیگر نرم افزار های حسابداری است که کاربرد بسیار دارد. پیش بینی هزینه ها، چشم انداز خوبی را در اختیار مدیریت ارشد می دهد تا فاصله خود با VISION/MISSION را بهتر ردیابی کند. این سیستم ها به طور معمول در کسب و کار هایی مورد استفاده قرار می گیرد که پیش بینی های مختلف را با بودجه ادغام می کنند تا در تصمیم گیری های چند متغیره، دیتا محور باشند.
برخی دیگر از نرم افزار های حسابداری، دارایی ثابت را بررسی می کند. این نوع از سیستم های حسابداری، دارایی های ثایت را با ارائه یک پایگاه دیتا مرکزی از دارایی از زمان ورود و خروج گرفته تا تاریخچه حسابداری و استهلاک و امثالهم کنترل می کنند که در شرکت های سهامی عام، کاربرد زیادی دارد.

نرم افزار های حسابداری مدیریت حقوق و دستمزد هم متداول ترین نرم افزار ها هستند که فیش حقوق صادر می کنند. پرداخت مالیات های دارایی ماهانه و ارزش افزوده فصلی و حق بیمه پرسنل و بررسی ماموریت و مزایای منابع انسانی از جمله مسئولیت های این نرم افزار ها به شمار می روند.
چه نرم افزار حسابداری مناسب شرکت ما است؟
شما یا شرکت و کسب و کار کوچک و متوسط (sme) هستید یا شرکت های بزرگ که نیاز به برنامه ریزی منابع انسانی (ERP) و کنترل مالی جامع دارید و معمولا نرم افزار های ORACLE یا SAP‌ مناسب خواهد بود. در هر حال، فهم دقیق از نیازهای سازمانی و انتظارات ثابت و متغیر، در انتخاب یک نرم افزار حسابداری مطلوب تاثیر گذار است.

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین:

نرم افزار حسابداری چیست هوشمند نوین در سه نسخه هوشمند نوین 4، هوشمند نوین 5 و هوشمند نوین پلاس به بازار عرضه شده است که هر کدام برای فعالیت های متفاوتی طراحی شده است.
نرم افزار حسابداری نوین 4 مناسب برای مجموعه های کوچک می باشد که اسناد کمتری را در روز ثبت می کنند و حتی مدیران هم می توانند بدون نیاز به حسابدار کنترل مالی حساب ها و اسناد را انجام دهند.
نرم افزار حسابداری هوشمند نوین 5 برای کسب و کارهای ترجیحا متوسط و بزرگ طراحی شده و یک سطح بالاتر از نوین 4 است اما با این حال پیچیدگی خاصی ندارد.
نوین پلاس برنامه ای پیشرفته است که دارای ساختار و فرآیند می باشد با قابلیت های پیشرفته و تخصصی ویژه فرآیندهای هر مجموعه، که به طور دلخواه و با توجه به نیاز آن مجموعه روند ثبت اسناد تعریف می شود .





:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری چیست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: